Idag åker jag

Bild 013

Idag ska jag åka på scoutläger. Jag hoppas det blir roligt. Jag undrar vad vi kommer att göra där? Vi ska sova över där. Jag har packat godis och ficklampa och sovsäck som jag fått låna av min morbror som också har varit scout i jättemånga år.

Jag har också packat en massa andra roliga saker i ryggsäcken!

2 comments on “Idag åker jag

  1. Vad spännande! Hoppas ni får kul . Du får uppdatera oss när vi kommer tillbaka vad ni gjort. 🙂
    vill gärna höra om alla bus med

Kommentera

