Kalas med hela familjen och vänner

Idag ska vi äta pizza. Men det blir lite sent! Igår skulle jag egentligen inte få presenter, för att vi ska fira mig i helgen. I morgon ska jag få födelsedagspengar. Men sen sa mamma igår att det skulle bli en överraskning. Så fick jag ett jättestort Lego som det finns ett helt polishus i, med motorcyklar och allting i. Sen fick jag också en film, handfängsel, en poliströja och en knallpulverpistol. Och den som hade köpt det var min syster Binta och hennes pojkvän.

Kommentera

