Jag och morfar

Igår sov jag hemma hos min morfar. Vi åkte till en affär och vi kollade på hans nya, stora TV. Sedan satt jag i hans sköna, nya soffa. På morgonen när jag och morfar skulle hämta mamma på jobbet, så åkte vi och åt frukost på mac Donalds. Jag åt toast. Det var jättegott!

Om två dagar är det reggaefestival i Uppsala.

Nyss lekte jag med min kompis. Vi cyklade runt och tvättade våra mopeder. Vi har brottats och haft kuddkrig.

Vi kanske får gäster på Torsdag som ska gå med oss på reggaefestivalen och idag hittade jag en hundralapp!

2 comments on “Jag och morfar

Kommentera

