helgen

hej!! NU BLIR DET LIT

Detta bildspel kräver JavaScript.

SKULLE TILL  MIN MORMOR JAG ÅKTE MED MIN MAMMA OCH SEN VÄTA VI PÅ BUSSENOCH SEN ÅKTE VI JU  TILL MIN MORMOR DÅ STOD MORMOR DÄR HELT REDO OCH SEN  GICK VI IN TILL MORMOR DÅ VA MATEN HELT FÄRDIG  SÅ DÅ VA DET EN HELT VANLIG DAG MED GOD MAT  VA DET OCH NÄSTA DAG DÅ SKULLE JAG PÅ KALAS AA SÅ SKULLE JAG TRÄFFA MIN FLICKVÄN ISABELLE SÅ HAR ÄR LITE BILDER, OCH SÅ  ÅKTE JAG LIMOSIN

av mabou Postat i Mabou

2 comments on “helgen

Kommentera

