tjoo mabou  här, jag har ju en ny blogg om ni kollar  fram sidan jag ska lägga upp bilder nu även om de  är något späcielt mitt mål är att lägga bilder hela tin jag ska snart starta en blogg som heter mabou.nu men jag ska någon dag har fråge stund så de är bra om ni hänger med ja jag skulle  va på träning nu dans träning ni som inte vet  dansar jag dancehall jag dansar i en grupp en  grupp där man kan bärja sthlm-solna centrum från 6 år till 13 år  ja men de va i dag de kómmer komma upp en bild min matt jag ska ätta idag /bless juste och en bild nu

Kommentera

